Presse

Vi lægger stor vægt på, at der er åbenhed omkring vores arbejde, og vi forsøger efter bedste evne at servicere journalister og andre, der har spørgsmål til nationalparken. Her på siden finder du oversigt over nationalparkens pressekontakter og diverse pressematerialer.

Pressekontakt

Har du spørgsmål eller forespørgsel om interview eller pressefotos kan du kontakte sekretariatets kommunikationsmedarbejder Astrid Bitsch Petersen på:

E-mail: asbpe@danmarksnationalparker.dk

Pressemeddelelser

Find pressemeddelelser og nyheder om nationalparken i vores nyhedskatalog. Tilmeld dig vores nyhedsbrev, hvis du kunne tænke dig, at der lander de seneste nyheder fra nationalparken i din mailindbakke ca. fire gange om året.

Ønsker du at modtage fremtidige pressemeddelelser, så skriv til os på mols@danmarksnationalparker.dk og bliv skrevet på vores presseliste.

Pressefotos

Nedenstående fotos kan frit downloades og anvendes til omtale eller markedsføring af Nationalpark Mols Bjerge.
Fotografens navn skal altid fremgå ved anvendelse af fotoet.

Tilmeld vores nyhedsbrev

Vi udsender cirka fire gange om året et nyhedsbrev. Tilmeld dig her og få de seneste nyheder fra Nationalpark Mols Bjerge direkte i din indbakke.