Brug af Nationalpark Mols Bjerges logo

Et af Nationalparkens formål er at støtte en udvikling til gavn for lokalsamfundet og det lokale erhvervsliv. Det gør bestyrelsen blandt andet ved efter ansøgning at tillade virksomheder, organisationer og foreninger at bruge Nationalparkens logo.

Bestyrelsen ønsker at understøtte ydelser og produkter af høj kvalitet, som ikke stider mod Nationalparkens formål, og som har klar tilknytning til Nationalpark Mols Bjerge.

Har du et produkt, food eller non-food, eller er du f.eks. i færd med at forberede en event, der er relateret til Nationalparkens formål, kan du søge om at få tilladelse til at bruge Nationalparkens logo.

Her kan du finde vejledning og ansøgningsskema: 

Retningslinier for brug af Nationalpark Mols Bjerges logo  

Ansøgningsskema for brug af Nationalpark Mols Bjerges logo

Har du spørgsmål, kan du skrive til Nicole Wolter Obfuscated Email

Hver af Danmarks nationalparker sit eget logo – hos Nationalpark Mols Bjerge er motivet et landskab med Kalø Slotsruin. Det er logo-designeren Ole Søndergaard, kendt for en lang række logoer lavet til blandt andet Forsvaret, Gribskov Kommune, Helly Hansen og Berlingske Tidende, der har designet alle logoerne. Ole Søndergaard har også lavet piktogrammer og vejskilte for Dansk Standard, Vejdirektoratet og Skov- og Naturstyrelsen.