Vi benytter cookies til at forbedre brugeroplevelsen.Læs mere om cookies

Nationalparkens Servicenetværk

undefined

Flere og flere lokale virksomheder bliver specialister i deres eget lokalområde

Nationalparkens Servicenetværk består af en række virksomheder, deres ledere og ansatte, der har gennemgået kompetenceforløbet Nationalparkens Serviceuddannelse - læs om uddannelsen her.

Netværket er dynamisk og vokser hvert år med et nyt hold af virksomheder, der netop har gennemført Nationalparkens Serviceuddannelse.

I netværket arbejder vi målrettet med at optimere frontpersonalets gæsteservice og arbejde med værtskab i forhold til gæster og turister, som besøger området.

Vi har tre faste årlige møder:

Netværksmøde 1 - Kick-off sæsonstart

Undervisningsted: Bustur (en hel dag)

Netværksmøde 2 - Opbygning til næste sæson

Undervisningssted: Hos en netværksdeltager, fordi det er vigtigt at have kendskab til hinanden (tre timer)

Netværksmøde 3 - Tematisk vintermøde

Undervisningssted – Hos en netværksdeltager, fordi det er vigtigt at have kendskab til hinanden (tre-fem timer)

 

På kortet har vi sat alle netværksvirksomheder ind med en rød plet for de virksomheder, der har været i netværket i flere år, og en grøn plet for vores helt nye netværksvirksomheder, der har deltaget i Nationalparkens Serviceuddanelse i år.

 

undefined