Mere service i Nationalpark Mols Bjerge, værsgo!

31-12-2014
Deltagerne i Nationalparkens Serviceuddannelse kommer fra meget forskellige virksomheder - her repræsentanter fra Egsmark Strandlogi, Min Købmand i henholdsvis Knebel og Feldballe og Fuglsøcentret.

Hvad fortæller du egentlig din familie eller dine venner, når du kommer hjem fra ferie? 

Jo, der var en tjener, der fortalte, hvor I kunne plukke strandmalurt, der var i den snaps, I fik serveret. Måske endda vennerne får en smagsprøve? Eller hende værten på logiet, der fortalte om sine hemmelige steder i Nationalparken, som I bagefter besøgte. Eller købmanden, der helt af sig selv tog mobilen op af lommen og bookede de kajakker, som I ellers ikke havde kunnet finde.

Ofte fortæller vi om det, der overraskede mest - enten positivt eller negativt. 

Derfor er det vigtigt at give besøgende i Nationalparken mange gode og positivt overraskende oplevelser, for det, vi fortæller hinanden, og de anbefalinger vi giver hinanden, er den bedste reklame for et område.

Derfor vil Nationalpark Mols Bjerge i samarbejde med Destination Djursland gerne gentage successen fra 2014 med at uddanne et hold nationalparkambassadører.

2014's dreamteam

I 2014 deltog ca. 20 virksomheder - i og omkring Nationalparken - i Nationalparkens Serviceuddannelse, og erfaringerne herfra var gode.

Hør Nationalparkens Nicole Wolter, der bl.a. arbejder med erhvervs- og turismeudvikling, fortælle om erfaringer med Nationalparkens Servieuddannelse i denne korte video, der fornylig blev vist på en konference om kystbyturisme.

Netop nu arbejder Nationalparkens Erhvervs- og Logoudvalg med at at strikke det helt rigtige tilbud sammen til det næste hold virksomheder.

Interesserede kan henvende sig til Nicole Wolter på  eller få flere oplysninger pr. telefon på tel. 91329556. 

Servicenetværk

De virksomheder, der allerede har gennemført en serviceuddannelse, har besluttet at fortsætte det gode arbejde.

Derfor har de - sammen med Nationalparken og Destination Djursland - dannet et servicenetværk, der fremover vil mødes flere gange om året.

Et af de årlige møder bliver før sæsonstart. Her vil virksomhederne sammen med Destination Djursland og Nationalparken fokusere på den kommende sæson: Hvad er der af nyheder? Hvad skal vi være særligt opmærksom på i år? Hvordan kan vi gøre det endnu bedre end sidste år?